maandag 11 maart 2019

255: 10-03-19

Zondag 10 maart kwamen de volgende nieuwe songs voorbij:

Terugluisteren kan hier.

01. Dido – Thank you, 1999 – zie track 5
02. Foals – Sunday
03. Idris Elba, Kranium & Tanika – Stand by me
04. Rondé – Anyone
05. Dido – Still on my mind
06. Patty Griffin – Hourglass (foto)
07. Sigrid – Level up
08. The National & Gail Ann Dorsey - You had your soul with you
09. Billie Eilish - I wish you were gay
10. Maren Morris – Make out with me
11. Amanda Palmer – Voicemail for Jill
12. Vampire Weekend & Steve Lacy – Sunflower
13. Isbells – Tired
14. James Morrison – Brighter kind of love
15. The Coathangers – Bimbo
16. Stella Donnelly – Season’s Greetings
17. Sevdaliza – Darkest Hour
18. Duncan Laurence – Arcade (kort)
19. The Black Keys – Lo Hi – Soulrock TOP 3
20. Teskey Brothers - Right for me - Soulrock TOP 3
21. Thomas Rhett & Little Big Town - Don't threaten me with a good time - Soulrock TOP 3

Follow us on Facebook.

Je kunt de tracklist ook via spotify beluisteren.
De tracks die niet op spotify staan, zijn vaak wel elders te vinden
(zie daarvoor youtube, iTunes of sites van betreffende acts).